Nu sunt o persoană răbdătoare, în special atunci când toată atenția mea este centrată asupra păpădiei, nu mai am resurse pentru orice alt tip de activități sau interacțiuni ce necesită această calitate.

Nici în ”timpul meu liber” a.k.a. când mă uit la filme, nu sunt răbdătoare. Toate blestemele din lume îmi vin în minte atunci când o reclamă se trezește să apară neinvitată, mai ales că majoritatea reclamelor mi se par stupide, comune, neinteresante, ipocrite. Cele cinci secunde până pot închide întreruperea, par cele mai lungi din viața mea.

Am dat însă, cu ocazia insistenței fetițului de a le  urmări până la final, peste o reclamă la un produs care nu mă pasionează absolut deloc, dar care mi se pare cea mai mișto din câte am văzut în ultima perioadă. Nu știu dacă rulează și pe tv că nu prea am tangențe cu acesta, dar pe Youtube cu siguranță o găsiți. Reclama este la League of Legends, un joc video și este extrem de amuzantă.

Deși durează vreun minut și ceva, două minute, prima oară m-a lăsat total nedumerită pentru că nu înțelesesem dacă ăștia chiar vor să-și promoveze produsul sau vor să-l boicoteze.

Ca o scurtă analiză, echipa ce s-a ocupat de realizarea acestei reclame, face un mișto clar de clienții lor. Exemple:

”Vrei să joci jocuri video? Eu sigur vreau! N-am mai ieșit afară de ani de zile!”

”Dacă ai avea prieteni, ar juca deja L.O.L.”

”Ai probleme cu strategia? … Sunt sigur că e vina obiectelor! Nu a lipsei tale totale de talent.”

„E vorba de autodezvoltare. Dar în loc să te ocupi cu prostii care să te ajute în viață sau carieră, te axezi pe League of Legends. E o decizie bună!”

Am înțeles de la domnul tătic care este mai inițiat în acest domeniu că sunt foarte mulți care joacă deja acest joc. Dar cât de sigur să fii pe produsul tău încât să-ți permiți o asemenea aroganță?!

Pe mine însă m-au cucerit total: cu doza lor de realitate, cu autoironia, cu inteligența, cu elementul surpriză și cu asumarea puterii pe care o dețin pe piață. 

Bineînțeles că nu voi începe să joc League of Legends dar au reușit să mă facă pe mine, un profan al acestui domeniu, neinteresat și absent de pe piața lor, să vorbesc despre o reclamă și chiar să scriu un text despre ea, perpetuându-le imaginea. Cred că acesta a fost și scopul lor. Happy to help, guys!

P.S. Până și păpădia ne povestește despre ea, prezentându-ni-l pe Vasilică și Petronel sau informându-ne despre pantofi, crocodili ori pisici în armuri. 

Sursa foto: getmusc.download

 

 

O reclamă perfectă pentru neinițiați
Tagged on:         

Leave a Reply

Your email address will not be published.