O reclamă bună înseamnă pentru mine una care nu se ia prea în serios. Îmi plac cele amuzante, ironice sau chiar autoironice. Dacă folosești excesiv comparativul absolut, dacă viața este numai veselie și voie bună, îmi vei spori neîncrederea cu strategia ta de marketing.
Acum nu prea mai sunt la curent cu ultimele reclame pentru că, din fericire, cu televizorul nu prea mai am tangențe, filmele mele văzute online ocolind acest aspect.
Youtube-ul Aniei cu desene și filmulețe cu animăluțe este, în schimb, plin de reclame enervante, la care păpădia reacționează iritată:
-Oooof, Doamne-Doamne! Iar este reclamă, mami!
Așteaptă apoi cuminte cele 5 secunde, pregătită cu degețelul în aer să întrerupă, imediat ce este posibil, o reclamă nedorită. Uneori îmi cere mie să o închid, ea fiind mult prea enervată chiar și să o privească.
Veți înțelege astfel uimirea noastră când, aflați la mare, în vizită la un magazin de jucării, fetițul a ales din gama presărată cu cățeluși patrulieni și ponei magici, o bilă cu ceva cadou surpriză în ea. Ca niște părinți adevărați, am încercat să deturnăm atenția Aniei spre alte cadouri. Ea, bineînțeles, o ținea pe a ei. Doamna de la magazin încearcă să ne vină în ajutor:
-Cred că a văzut la reclame despre jucăriile LOL Lil Sisters!
-Aaaa, nu cred! spun eu cu siguranța unui părinte ce-și cunoaște copilul. Nu îi plac reclamele!
Doamna zâmbește îngăduitor. Cumpăram, în final, bila surpriză, bineînțeles.
Ajunși însă acasă, misterul ni se dezvăluie de toate secretele atunci când mă reped să închid o reclamă enervantă pe Youtube iar fetițul mă oprește calmă:
-Lasă, lasă, mami! Să vedem jucăriile acolo!
Urmat apoi de un:
-Vrei, mami, să cumpărăm și noi jucăria asta? Vrei, mami????
Mda, om fi noi reticenți în ale marketingului dar găsesc ei o cale să ajungă la noi! Nu suntem părinți degeaba!
Sursa foto: http://www.sceniccityopera.org